We gaan weer! We mogen weer! Leef jij u met ons mee?

Geplaatst: 02/2012 in Blog

De winter hier lijkt over.

Wij hebben er erg van genoten, schaatsen, sleeen met de kleinkinderen en genieten van de mooie natuur die op onze nieuwe woonplek zeker aanwezig is.

Ja en als het hier lente begint te worden is het herfst in Zuid Afrika.

Juist daarom willen we voor de winter nog de Oma met haar 5 klein kinderen die we vorige zomereis ontmoet hebben gaan helpen.

We willen  een huisje van steen voor haar  maken met wat meer confor voor haar en zeker ook voor de klein kinderen. Woonde Oma nu  ver buiten de gemeenschap we willen haar een plek geven dichter bij de andere bewoners zodat ze ook meer burenhulp krijgt en een socialer leven. Dichter bij de kerk bij het gemeenschaps centrum dichter bij een creche voor de kinderen.

Op 9 Maart hopen we met  8 mensen af te reizen en daar te gaan bouwen de kinderen en Oma liefde een andacht te geven.

We vinden het mooi als u biddend bij ons betrokken bent die twee weken.

We proberen vanuit Afrika de weblog bij te houden maar omdat we echt inde middel of knowwhere zitten weten we niet hoe vaak we ergens bij een internet bverbinding komen.

Dus gewoon regelmatig even kijken lijkt mij

We tellen de dagen af en zien er naar uit

Oma met pastor jozef voor haar huisje nu

Gerrit en Nelleke

reacties
  1. Michel schreef:

    Hoi Gerrit en Nelleke,

    ik zou een paar flauwe opmerkingen kunnen maken, maar daar rekenen julie op. Ik houd van het onverwachtte en doe dat dus niet!
    Al gaat er niemand mee, de Heer is bij jullie, en Hij zal alles leiden!! Ik wens jullie Zijn zegen en wijsheid toe op weg naar en tijdens jullie reis.
    Natuurlijk volg ik jullie, ik heb niks beters te doen 🙂

    Groet,

    Michel

Plaats een reactie