2 nachtjes

Geplaatst: 10/2013 in Blog

Ik zit hier op mijn zolder kamertje en zachtjes tikt de regen tegen mijn zolder raam ( liedje uit mijn tijd)

Ja en dan denk ik over twee nachtjes hopen we in Tanzania te zijn 26 graden maar oom daar is het regentijd.

We hebben er zin in de koffer staat gepakt de stroopwafels en knuffel van mijn kleinzoon mee om daar weg te geven.

Bijzonder dat Frank net van de week een koffer vol mooie regenjassen beschikbaar kreeg.

Veel zin maar ook wel spanend!

Hoe regelen we transport ? stenen cement staal in een vrachtwagen enz naar een plek midden in de rimboe?

Hoe overleven we zonder licht stroom drink water .

Gaat het lukken om de zaak voldoende voor te bereiden voor het  (bouw) team dat in november komt.

We houden jullie voor zo ver dat gaat op de hoogte

En met ons mee leven in gebed mag best hoor!

 

Gerrit

 

 

reacties
  1. Frits en Til schreef:

    Echte Nederlanders hoor, die regenjassen meenemen om weg te geven in Afrika….maar goed….God ziet het hart aan …..
    Broeders, trots op jullie, succes!! Ga met God, geniet, inspireer en laat je creativiteit hoogtij vieren!!
    Liefs Frits en Til.

  2. Frank schreef:

    Nou Gerrit, ik heb er ook zin in, inderdaad spannend allemaal, beetje dubbel, omdat ik vrouwlief en kinders achterlaat zonder badkamer, maar dat gaat goedkomen, wat de jaseen betreft heb ik nog even getwijfeld of het wel handig was, maar ik heb ze tenslotte gekregen, en ga er vanuit dat daar dan ook een bestemming voor is, ik zie je maandag!
    gr Frank

Geef een reactie

