nog 3 nachtjes en we gaan

Geplaatst: 07/2015 in Blog

Beste mensen

 

Over drie nachtjes zaterdag gaan we weg om zondag rond een uurtje of 15.00 uur in ons verblijfs- adres aan te komen.

 

We mogen de man naast handbagage 2 x 23 kilo mee nemen kortom het wordt sjouwen! en dat met 2 x overstappen.

De rest van de dag doen we het rustig aan maar maandag morgen gaan we in drie groepen uit een.

Kinderwerk  sociaal werk samen met pastor Amos de Towneships in en het eerste bouw project

We gaan een veranda maken voord e crèche die we 3 jaar geleden gebouwd hebben. Nu spelen de kinderen in de viezigheid op straat en in de tuin

Hierdoor wordt het hygiënischer en kunnen de kinderen niet weg lopen. We hopen dit in 2 dagen te doen en dan gaan we op naar de volgende klus.

 

Gebedspunt  uiteraard een veilige reis en dat we daar tot zegen mogen zijn.

Wij hebben er zin in en u gaat u ons volgen?

Gerrit en het hele team

 

 

reacties
  1. kisjes schreef:

    Goedemorgen allemaal, goede reis verder en met elkaar vooral een goede zondag! Fam.kisjes

  2. Sharon schreef:

    En Ruben ook!!!

  3. Sharon schreef:

    Lieve, lieve Afrika gangers,

    Ik wens jullie een hele goede reis en zal voor jullie duimen dat jullie veilig aan komen.
    Wat had ik graag met jullie mee gegaan, het warme gevoel wat ik van binnen krijg als ik terug denk aan de geweldige reis.. Wat zou ik het graag nog eens mee willen maken.
    Ik broed hier rustig verder en hoop jullie te mogen verblijden met mooi nieuws over een paar weken.
    In die tussentijd heb ik genoeg tijd om jullie te volgen!

    Jullie zijn mensen met het hart op de goede plek! Ik wens jullie allen (in het speciaal Gerrit, Nelleke en de familie Berger) een fijne tijd toe, dat jullie maar alles kunnen doen dat jullie in jullie hebben!
    Dikke zoen, Sharon.

  4. Ruchama schreef:

    Bon voyage!

Geef een reactie

