Nog een paar warme dagen

Geplaatst: 07/2017 in Blog

Nog een paar dagen en dan gaan wij de winter in z Afrika trotseren

Nu ja winter je hoeft geen medelijden te hebben.

Winter daar wil zeggen 20-25 graden  met aan het strand een warme golfstroom

Afgelopen zaterdag was het T shirts pas dag

Ja en wat staat Oranje mooi bij die Hollanders!

Wij gaan ons best doen de komende dagen koffers te pakken en al die extra kilo’s er in te proppen

Het stel hieronder is er helemaal klaar voor!

 

reacties
  1. michel schreef:

    Hé Afrikaners!!!! Wat een boel berichten op deze blog zeg, mat Gerrit jullie zo erg af dat jullie geen tijd hebben om berichten te posten?? Vol verwachting open ik iedere ochtend mijn mail maar er komt niks…. stilzwijgen. Wat ik me bijvoorbeeld afvraag, is daar ook een paardentram?? Komt die dicht langs de accommodatie, en hoe is die accommodatie, en waar zijn jullie dan zo druk mee. Kom op kanjers, stuur eens een update!?!

  2. Hetty schreef:

    Lieve ZuidAfrikagangers,

    Van harte een fantastische reis toegewenst.Vooral voor Mark en Sifra die een toffe tijd weer gaan meemaken.Wat zullen de kids weer genieten met jullie. Ik bid jullie veel zegen toe,die jullie dan weer mogen doorgeven God s Blessings.. Dikke hug voor Granny en Goedzo,ook voor Amos en Zandy Nu stop ik ,want ik voel heimwee naar al die PRACHTIGE mensen.Liefs Hetty.en nog even voor Nel en Gerrit: again and again lots of love,God our Provider,is doing GREAT things.

  3. Aletta de Bruin schreef:

    Beste Afrikagroep 2017,
    Ik ga weer graag mee op reis via de blogs!
    Zelf mocht ik 2 keer zo’n reis maken en ik weet dat het een fantastische ervaring zal worden!
    Heel veel Zegen toegewenst.
    En Gerrit en Nelleke willen jullie alle bekenden van die jaren dat wij erbij waren de hartelijke groeten doen?

Geef een reactie

